loading...
sportsforthedeaf18
Administrator بازدید : 52 یکشنبه 16 اسفند 1394 نظرات (0)
  • اس ام اس های جدید پرسشی معمایی

    www.sarbehava.ir/1390/12/21/94

    استیج خبر اگه خدا ۲۴ ساعت بهت اجازه گناه بده چیکار میکنی؟ امروز روز جهانی فضولیه!

  • اگه خدا ۲۴ ساعت بهت اجازه گناه بده چیکار میکنی؟

    sarbehava.ir/1392/03/12/626

    اگه خدا ۲۴ ساعت بهت اجازه گناه بده چیکار میکنی؟ ,اگه خدا ۲۴ ساعت بهت اجازه گناه بده چیکار ...

  • دعا - isimis.rozblog.com

    isimis.rozblog.com/Cat/50/اسمس-دعا

    smsفلسفی 92 تاریخ : یکشنبه 19 خرداد 1392; اگه خدا ۲۴ ساعت بهت اجازه گناه بده چیکار میکنی؟

  • علوم دامي ارومیه ورودی 90 - صندلي داغ(خانوم يادگار امين)

    www.master1.blogfa.com/post/187

    21- اگه خدا ۲۴ ساعت بهت اجازه گناه بده چیکار میکنی؟ میرفتم کل بازارو جمع میکردم محمدپور:::

  • امین اس ام اس - amin3sms.ir

    amin3sms.ir/post/category/18

    پیامک های عاشقانه اس ام اس عاشقانه زیبا اس ام اس رمانتیک اس ام اس بوسه بوسیدن

  • کلمات عاشقانه خدا ( زيباترين واژه ها )

    www.takrim.blogfa.com

    ... معصومه هم هست خدا جواب گریمو بده.من وقت ... ۲۴ دی۱۳۹۴ ساعت: ... تورو خدا اگه مشکلم تا ...

  • دل نوشته ها - سمت خدا

    samtekhoda.tv3.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=37&...

    ... بهتو بده.خدا خیلی ... خدا روشکر کنی که بازم بهت نشون ... کم کوتاست اگه...گناه من چیه ...

  • اگه خدا با ماست پس کی با اوناست!!!؟؟؟ - لطیفه

    arash-like.blogfa.com/category/7

    اگه خدا با ماست پس ... "ساعت " چند" "کی ... تا اینکه خدا با برگشتن آنها به دنیا موافقت می کنه به ...

  • خدایا کمکم کن | اگه هیچ کس نیست، خدا که هست...

    mehdi.mirani.ir/tag/خدایا-کمکم-کن

    خدا اجازه؟ ... بهت میگن خدا. ... ولی آخه خدا، گناه دارم! پس چرا دلت واسم نمی سوزه؟

  • عشقم علی

    hvi-20009.blogfa.com/8911.aspx

    ۲۴ ساعت از آخرین ... به تو که نزدیک شدن بهت گناه ... چیکار میکنی وقتی هر لحظه تو ماشین ...

  • :)خـــــط خطـیــ هــایــ ما سهـ تــا:)

    www.biatoomahastim71.blogfa.com

    ... (گاز) عالیشهر.حـالا منتظرمـ بابامـ بیاد دستور بـده ببینمـ منـ چه رشته ایــ ...

  • دنیای رمان - رمان ازدواج اجباری2

    donyaye-roman.blogfa.com/post/5334

    ... حالام به خدا اگه دوباره ... تو اینجا چیکار میکنی؟-اگه این اقا اجازه بدن بیام تو بهت ...

  • چرا خانواده خواستگارم با دوران نامزدی و عقد موافق …

    khbartar.blog.ir/post/1369

    ... می دونم اجازه ... اگه خدا اینجوری ... کوسه بهت حمله کنه چیکار میکنی میگه فرار ...

  • مناجات انسان با خدا | وبسایت بزرگ عاشقانه تنهایی

    www.tanhae.com/monajat

    « نفر قبلیت عصبانیت کرده چیکار میکنیــــ ... خدا همه ی گناه ها ... راستی اگه تلگرامی هستید ...

  • اگه دیوونه ندیده اید به ما میگن دیوونه ذاکر - دانلود …

    dlrooz.blogsky.com/.../اگه-دیوونه-ندیده-اید-به...

    به یارو میگن اگر حالت تهوع بهت دست بده چیکار میکنی ... اگه ماه و داری .... اجــازه ... خدا اگه ...

  • کل کل دختر پسرها (کل کل تو ایران) - کل کل پسرا

    kal-kal-2iran.blogfa.com/cat-2.aspx

    دو تا عضو جدید داریم که اگه خدا ... گیریم تو جایزه خواستی، کیه که بهت بده؟ ... الان چیکار میکنی ...

  • عاشقتم نگاری

    www.negarjoooooonam.blogfa.com/88044.aspx

    ... خیلی نامردی که نمیفهمی داری باهام چیکار میکنی ) ... که دوس داره بهت بده ... تو ۲۴ ساعت بذاری ...

  • 58 . دی 1391 - بهترین و جدیدترین اس ام اس های باحال

    hsmsn.blogfa.com/1391/10

    ... بهش گفتم مامان اگه من بمیرم چیکار میکنی ... و بهت بده... ... اگه ۲۴ ساعت گناه آزاد ...

  • نامه عجیب امیر تتلو به سردار قاسم سلیمانی – parsilog

    www.parsilog.com/art/news-artists/نامه-عجیب-امیر...

    ... ما همه پشتتیم و دعاگوتیم و بهت ... گناه کبیره ... خودش پس خدا اجازه نمیده تو ...

  • به زور عروس شدم - arosefarari.blogfa.com

    arosefarari.blogfa.com/9009.aspx

    التماسش میکردم که اجازه بده ... یه ۲۴ ساعت کامل ... ــ اگه مُردم بیا سر خاکم خدا بیامرز بده ...

  • به زور عروس شدم - arosefarari.blogfa.com

    arosefarari.blogfa.com/9008.aspx

    به آرش گفتم نهایتاْ اگه اجازه نداد ... میپرسیدم قسطاشا چیکار میکنی ... از ۲۴ ساعت ...

  • وقتی دلم میگیر ه ..... وقتی تنهام ....

    mohamad2satellite.blogfa.com/author/mohamad2satellite/-((-MoHaMaD-))-

    جالبه یکی میاد تو بدترین شرایط بهت ... چیکار میکنی ... ۲۴ اردیبهشت۱۳۹۲ ساعـت ...

  • چرا خدا اجازه میده دیگران ما رو طلسم کنن؟ :: خانواده برتر

    https://khbartar.blog.ir/post/3811/چرا-خدا-اجازه...

    چرا خدا اجازه میده ... اگه فکر میکنی خدا برای ... باش من باید خدا منو نجاتم بده مگر ...

  • دنیای رمان - رمان ازدواج اجباری3

    donyaye-roman.blogfa.com/post/5335

    ... برو بیرون؟کی بهت اجازه ... خدا بهار اگه دستم بهت ... شب بهشت زهرا چیکار میکنی ...

  • ثبت نام در چله عشق به خدا | توبه و ترک گناه

    40tobe.com/ثبت-نام-در-چله-عشق-به-خدا

    نمیدونم چیکار کنم خدا ... از 20 بهمن اگه خدا بخواد تو ... کرد امیدوارم خدا خیرت بده ...

  • به نام خدایی که خاندان کل بگی را آفرید

    kalbagi.blogfa.com/1392/04

    به بابام میگم اگه من بمیرم تو چیکار میکنی ... به مدت ۲۴ ساعت برای ... بکنن،خدا خیرت بده ...

  • خدایا خیلی دلم گرفته - جابر - jaber.ir

    jaber.ir/archives/40

    ایشالا هر چیز خوب از خدا میخوای بهت بده و ... برا خدا چیکار می ... بهت بده , و اگه ...

  • شوهرم من و دخترم رو ترک کرد و رفت، لطفاً کمکم …

    www.hamdardi.net/thread34770-9.html
    • 104 POSTS

    ... و برایم ایمیل بزن تا بهت بگم باید چیکار کنی. اگرم نتونستی شما آدرس ایمیلت رو بده تا من ...

  • عربستان ایران را تهدید به جنگ کرد!

    www.fardanews.com/fa/news/144084/...

    اونوقت چیکار میکنی ... با پسران بده بندی خدا ... به خدا قسم اگه بیگانه ...

  • جوجه دخمل زشت.♥. - lover6195.blogfa.com

    lover6195.blogfa.com/1392/04

    مگس ها ۲۴ ساعت ... یارو سوال پرسیده اگه ۲۴ ساعت گناه آزاد ... اگه کسی بهت بدی کرد قلبشو ...

  • اعلام پاکی :: مرکز نزدیکی به خدا

    tobe94.blog.ir/page/اعلام-پاکی

    یه راهکاری بهت میگم انجام بده البته اینم ... خدا اگه بخوای ... در مقابل گناه صبر میکنی ...

  • ثریا* و تک ستاره اش***

    www.shafagheghotby.blogfa.com

    ... صدقش میری ولی خدا بهت هدیه ... اگه گناه نباشه خدا رو یادت ... دوست و فامیل ، چیکار میکنی ...

  • همه چی - negar013.blogfa.com

    www.negar013.blogfa.com

    ... خرید ساعت ... چرا بعضی وقتا ارزوی مرگ میکنی؟ ... چرا اگه با ادمای بد همراهی نکنی مجبوری ...

  • حرف هایی برای نگفتن - synit.blogfa.com

    synit.blogfa.com/1391/07?p=2

    که هر جای دنیا رو که خواستی ببینی، ولی شما چیکار میکنی ... بهت گفتم انجام بده و ... ۲۴ ساعت روز و ...

  • چله ترک گناه | توبه و ترک گناه

    40tobe.com/چله-ترک-گناه

    ... تورو خدا اگه جزو ... عوامل گناه دوری میکنی، اگر ... و این گناه رو انجام بده، ولی ...

  • اگه هیچ کس نیست، خدا که هست... - Part 8

    mehdi.mirani.ir/page/8

    خدای من، گناه من از همه ... اینم می سپرم دست خدا. خودش میدونه چیکار ... اگه هیچکس نیست، خدا که ...

  • خنده درمانی

    khandehdarmani.blogfa.com/1391/07

    یارو سوال پرسیده اگه ۲۴ ساعت گناه آزاد ... گفتم داری چیکار میکنی ... اگه یه دختر بهت پا بده چی ...

  • دختری از جنس مشرق زمین

    goodgirl959.persianblog.ir

    ... الان داری چیکار میکنی ... یارو سوال پرسیده اگه ۲۴ ساعت گناه ... فقط 2 ساعت بعد بهش sms بده ...

  • ضد مرد ضد نامرد - anti-male.blogfa.com

    anti-male.blogfa.com

    ۲۴.اگه پسرا ... 9.اگه یه پسر ازتون ساعت پرسید به ساعت ... پسرا تو بیست و چهار ساعت چیکار ...

  • برچسب دیونه - دانلود آهنگ جدید، فیلم و عکس، نرم …

    dlrooz.blogsky.com/tag/دیونه

    به یارو میگن اگر حالت تهوع بهت دست بده چیکار میکنی ... اگه ماه و داری .... اجــازه ... خدا اگه ...

  • بررسی انواع خودکشی | خبرگزاری پردیس

    www.pardisnews.com/1389/07/suicide

    ... هر کاری بزنم ۲۴ ساعت صبر می کنم" این ... بمیرم ای خدا چیکار ... اگه خدا به یکی ...

  • زهری به نام خیانت؛با خیانت همسر چه باید کرد؟

    puyesh.net/fa/news/8494/...

    سلام سحر خانم برات ناراحت شدم خدا بهت صبر بده ... چیکار کنم آیا اگه ... کن آگه بهت ...

  • تسلیم او - ماجرای من و سارا (20 قسمت)

    taslimeoo2.blogfa.com/cat-2.aspx

    ... دست بده.اگه یه ... در ۲۴ ساعت همه کار میکنی من بهت ... میگید چیکار کنم؟؟؟با نام خدا ...

  • عشق های دور - atanika.blogfa.com

    www.atanika.blogfa.com

    ... چیکار میکنی..راستش ... تورو خدا جوابمو بده ولی ... بهت بگم حالم بده..اونم ...

  • عشق شوری در نهاد ما نهاد

    shoeor.blogfa.com/1392/03/4

    ¤¤¤ که ۲۴ ساعت به ... ¤¤¤ولی خدا میدونه که اگه ... ¤¤¤ نمیگم بهت خداحافظ نمی ذاره خدا ...

  • دلبانگ - داستان

    misfit.blogfa.com/cat-2.aspx

    ... تو خیابون چیکار میکنی ... _ اگه یه عمر توی دنیا گناه کرده باشی ... تو رو عذاب بده.بهت میگه ...

  • یـــــــــــــخ

    i-c-e.blogfa.com/author-i-c-e.aspx?p=2

    ... که وای خدا چیکار ... اگه ۲۴ ساعت ... میشن؟بیشتر بهت توجه میشه؟فکر میکنی ...

  • پاسخ آیت الله مکارم شیرازی به سئوالاتی پیرامون …

    www.parsine.com/fa/pages/?cid=37473

    آیا زن اجازه دارد ... که خب اگه به من بی توجه خب خدا رو ... بگید من گناه نکنم چیکار کنم ...

  • نظرات - mansourghiyamat.blogsky.com

    mansourghiyamat.blogsky.com/comments/post-82

    در جواب پیامت باید بگم که کار درست رو میکنی. اگه ... که اگه تا ساعت ۱۰ شب ... بهت بده ...

  • اس ام اس عاشقانه - smsdan.rozblog.com

    smsdan.rozblog.com

    میتونم امروز بهت بگم دوستت دارم ؟؟اگه نه ..میتونم ... تو رو به همه نشون بده و ... ساعت را مي بيني ...

  • Some results have been removed
  • ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 227
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 166
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 188
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 290
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 311
  • بازدید ماه : 311
  • بازدید سال : 6,725
  • بازدید کلی : 34,997